Методичні розробки педагогічних працівників центру для використання в навчально-виховному та корекційно-відновлюваному процесі з дітьми дошкільного віку , що мають порушення слуху

1. "Використання фонетичної ритміки як одного з прийомів для розвитку усного мовлення у дітей дошкільного віку з порушенням слуху". Укладач: Цімоха Тетяна Олександрівна, вчитель-дефектолог.

2. "Сімейна абетка" (поради батькам щодо навчання і виховання дітей дошкільного віку з порушенням слуху вдома). Укладачі: Піддубна Ганна Іванівна, вчитель-методист, вчитель-дефектолог вищої категорії; Бардак Людмила Дмитрівна, вчитель-дефектолог І категорії; Цімоха Тетяна Олександрівна, вчитель-дефектолог.

3. Перспективне планування навчально-виховної роботи з дітьми дошкільного віку з порушенням слуху 1-4 роки навчання. Укладачі: Шара тамара Василівна, вчитель-методист, вчитель-дефектолог вищої категорії, Заслужений працівник освіти України; члени творчої групи закладу.

4. "Пісочна терапія" ( методичні рекомендації практичним психологам, вчителям, вихователям та батькам щодо психологічної терапії дітей дошкільного віку з порушенням слуху). Укладач: Осипенко Наталія Валеріївна, практичний психолог.

5. Програма з математики для дітей дошкільного віку з порушенням слуху. Укладачі: Шара тамара Василівна, вчитель-методист, вчитель-дефектолог вищої категорії, заслужений працівник освіти України; Сидоренко Лілія Анатоліївна, вчитель-дефектолог вищої категорії; Пришедько Любов Іванівна, вихователь-методист, вихователь вищої категорії; Піддубна Ганна Іванівна, вчитель-методист, вчитель-дефектолог вищої категорії; Жуковицька Людмила Федорівна, старший вчитель, вчитель-дефектолог вищої категорії; Дьоміна Галина Михайлівна, старший вчитель, вчитель-дефектолог вищої категорії.

6. Програма з розвитку мовлення для дітей дошкільного віку з порушенням слуху. Укладачі: Шара тамара Василівна, вчитель-методист, вчитель-дефектолог вищої категорії, заслужений працівник освіти України; Сидоренко Лілія Анатоліївна, вчитель-дефектолог вищої категорії; Пришедько Любов Іванівна, вихователь-методист, вихователь вищої категорії; Піддубна Ганна Іванівна, вчитель-методист, вчитель-дефектолог вищої категорії; Жуковицька Людмила Федорівна, старший вчитель, вчитель-дефектолог вищої категорії; Дьоміна Галина Михайлівна, старший вчитель, вчитель-дефектолог вищої категорії.

7. Програма із зображувальної діяльності для дітей дошкільного віку з порушенням слуху. Укладачі: Шара тамара Василівна, вчитель-методист, вчитель-дефектолог вищої категорії, заслужений працівник освіти України; Сидоренко Лілія Анатоліївна, вчитель-дефектолог вищої категорії; Пришедько Любов Іванівна, вихователь-методист, вихователь вищої категорії; Піддубна Ганна Іванівна, вчитель-методист, вчитель-дефектолог вищої категорії; Жуковицька Людмила Федорівна, старший вчитель, вчитель-дефектолог вищої категорії; Дьоміна Галина Михайлівна, старший вчитель, вчитель-дефектолог вищої категорії.

8. Програма по ознайомленню з оточуючим для дітей дошкільного віку з порушенням слуху. Укладачі: Шара тамара Василівна, вчитель-методист, вчитель-дефектолог вищої категорії, заслужений працівник освіти України; Сидоренко Лілія Анатоліївна, вчитель-дефектолог вищої категорії; Пришедько Любов Іванівна, вихователь-методист, вихователь вищої категорії; Піддубна Ганна Іванівна, вчитель-методист, вчитель-дефектолог вищої категорії; Жуковицька Людмила Федорівна, старший вчитель, вчитель-дефектолог вищої категорії; Дьоміна Галина Михайлівна, старший вчитель, вчитель-дефектолог вищої категорії.

9. "Гурткова робота як один із засобів соціальної реабілітації дітей дошкільного віку з порушенням слуху" Укладачі: Шара Тамара Василівна, вчитель-методист, вчитель-дефектолог вищої категорії, Заслужений працівник освіти України; Сидоренко Лілія Анатоліївна, вчитель-дефектолог вищої категорії; Пришедько Любов Іванівна, вихователь-методист, вихователь вищої категорії.

10. "Психолого-педагогічна корекція відхилень в фізичному розвитку слабочуючих дітей з використанням фонетичної ритміки" Укладач: Пришедько Любов Іванівна, вихователь-методист, вихователь вищої категорії.

11. "Від коріння - до насіння" (методичні рекомендації щодо використання народознавства у навчально-виховному та корекційно-відновлюваному процесі з дітьми дошкільного віку, що мають порушення слуху) Укладачі: Шара Тамара Василівна, вчитель-методист, вчитель-дефектолог вищої категорії, Заслужений працівник освіти України; Сидоренко Лілія Анатоліївна, вчитель-дефектолог вищої категорії; Пришедько Любов Іванівна, вихователь-методист, вихователь-вищої категорії; Печень Людмила Ярославівна, вихователь.

12. "Використання нетрадиційних форм та методів роботи для навчання дітей дошкільного віку з порушенням слуху розповіді" Укладачі: Піддубна Ганна Іванівна, вчитель-методист, вчитель-дефектолог вищої категорії; Рижикова Тетяна Володимирівна,вчитель-дефектолог І категорії; Цімоха Тетяна Олександрівна, вчитель-дефектологІ категорії. Поради сурдопедагогам щодо використання нетрадиційних форм роботи ( таблиці, схеми, піктограми та ін.) для навчання дітей розповіді на групових та індивідуальних заняттях з розвитку мовлення.

13. "Вивчення дієслів з дошкільниками, що мають порушення слуху". Укладач: Цімоха Тетяна Олександрівна, вчитель-дефектолог І категорії, СидоренкоЛ.А., вчитель-дефектолог вищої категорії. Методичні та практичні рекомендації для сурдопедагогів з питань вивчення дієслівної лексики дітьми дошкільного віку з порушенням слуху з використанням усної, письмової та жестової мови.

14. "Програма співпраці Центру з батьками "Довіра". Укладач СидоренкоЛ.А., вчитель-дефектолог вищої категорії. Методичні рекомендації щодо організації роботи закладу і батьків, її напрямки, шляхи реалізації, практичні поради.

15. "Сенсорна кімната, як елемент загальної комплексної системи реабілітації дітей з вадами слуху дошкільного віку в умовах реабілітаційного центру". Укладач: Цімоха Т.О., вчитель-дефектолог І категорії. Поради щодо використання нетрадиційних методів реабілітації з дошкільниками, які мають порушення слуху.

16. "Робочий зошит з розвитку мовлення та математики для домашньої роботи з дітьми з вадами слуху". Укладач: Бардак Людмила Дмитрівна, вчитель-дефектолог вищої категорії. Методичні рекомендації щодо організації роботи батьків з дітьми. Завантажити

17. "Початкові етапи роботи над формуванням вимови". Укладач Макаренко С.М., вчитель-дефектолог вищої категорії. Методичний і дидактичний матеріали підготовлені для використання у роботі педагогів, батьків для розвитку усного мовлення, мислення, пам'яті у дітей з вадами слуху. Завантажити

18. "Особливості розвитку мови та уяви дітей з порушенням слуху у процесі нетрадиційної зображувальної діяльності в креативному середовищі." Укладач: Лебідь Р.П. Методичний і дидактичний матеріали підготовлені для використання у роботі вихователів, батьків для розвитку мови та уяви дітей з порушенням слуху у процесі зображувальної діяльності в креативному середовищі.

19. "Програма покращення адаптації дітей з порушенням слуху до реабілітаційного Центру." Укладач: Осипенко Наталія Валеріївна, практичний психолог.

Нові розробки

1. "Як навчити дитину з порушенням слуху сприймати усну мову". Укладач: Макаренко С.М.
2. "Я хочу чути" Укладач: Воскобойнікова І.С.
3. "Гурткова робота як засіб формування мовлення дітей з порушенням слуху". Укладач: Ганжа Г.В.
4. "Адаптація дітей з особливими освітніми потребами до навчання в першому класі". Укладач: Орич Ю.В.
5. "Використання інформаційно-комунікативних технгологій на музично-ритмічних заняттях з дітьми з порушенням слуху". Укладач: Ніклесова С.В.
6. "Як стати другом дитині, яка має розлади в поведінці". Укладач: Горбуля Г.В.
7. "Психологічна допомога батькам і родині, які виховують дитину з кохлеарним імплантом". Укладач: Горбуля Г.В.
8. "Особливості фізичного виховання дітей дошкільного віку з порушенням слуху". Укладач: Совєтова М.М.

Кількість переглядів: счетчик посещений